کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318393 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خداحافظی با گشتن در تنظیمات ویندوز با Super God Mode

با اینکه مایکروسافت اخیراً اشاره کرده که ممکن است در آینده کنترل پنل را حذف کند، این بخش قدیمی سیستم عامل هنوز هم وجود دارد و دسترسی گسترده‌ تری به تنظیمات مختلف سیستم عامل را فراهم می‌کند. متأسفانه، انتقال تنظیمات از کنترل پنل به برنامه تنظیمات بیش از یک دهه است که ادامه دارد (از سال 2012 با انتشار ویندوز 8 آغاز شد) و هنوز هم به پایان نرسیده است. بنابراین، کاربران کم تجربه ممکن است هنگام جستجوی یک گزینه یا ویژگی خاص گیج شوند و ندانند که باید در برنامه تنظیمات یا کنترل پنل قدیمی جستجو کنند. "Super God Mode" با ارائه راهی نهایی برای دسترسی به تمام تنظیمات، پوشه‌ های خاص، لینک‌ ها و موارد دیگر، سعی دارد این مشکل را حل کند.

 

خداحافظی با گشتن در تنظیمات ویندوز با Super God Mode

 

سوپر گاد مود ویندوز یک اسکریپت پاورشل شخص ثالث است که صد ها لینک به بخش‌ های مختلف سیستم عامل ایجاد می‌کند تا بتوانید آن‌ ها را در یک مکان نگه دارید یا جابجا کنید. می‌توانید از آن برای ایجاد لینک به پوشه‌ های خاص پوسته، پوشه‌ های نامگذاری شده، لینک‌ های وظیفه، تنظیمات سیستم، لینک‌ های عمیق، پروتکل‌ ها و موارد دیگر استفاده کنید.

 

سوپر گاد مود و لینک‌ های آن در برنامه فایل‌ ها

ThioJoe، سازنده این پروژه، می‌گوید سوپر گاد مود از پوشه مخفی گاد مود در نسخه‌ های مدرن ویندوز الهام گرفته شده است، اما برخلاف آن، تعداد بسیار بیشتری از میانبرها را ارائه می‌دهد. به طور پیش فرض، می‌تواند بیش از 1200 لینک مرتب شده در چندین پوشه بسته به نسخه ویندوز شما (لیست لینک‌ ها ثابت نیست) ایجاد کند.

البته، مرور 1200 لینک ممکن است خیلی کاربرپسند به نظر نرسد. با این حال، حداقل همه چیز را در یک مکان دارید که می‌توانید به سرعت برای گزینه مورد نیاز خود جستجو کنید بدون اینکه به زیرمنوها، بخش‌ های اضافی و موارد دیگر بروید.

علاوه بر لینک‌ ها، سوپر گاد مود تعدادی فایل CSV با اطلاعات بیشتر در مورد هر لینک ایجاد می‌کند تا بتوانید یک تقلب نامه در مورد دسترسی به بخش‌ های مختلف ویندوز با استفاده از دستورات اکسپلورر، پروتکل‌ ها و موارد دیگر داشته باشید. اگر به این اندازه نیاز ندارید و فقط به بخشی خاص از قابلیت‌ های سوپر گاد مود علاقه دارید، می‌توانید مشخص کنید که اسکریپت باید چه ویژگی‌ هایی را با استفاده از پارامترهای GUI یا CLI خود نادیده بگیرد.

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن سوپر گاد مود هستند می‌توانند نسخه 1.0 را از مخزن GitHub آن دانلود کنند. این اسکریپت متن باز است، بنابراین همه می‌توانند با باز کردن آن در هر ویرایشگر سازگار، ببینند که چه کاری انجام می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50821 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/03 تعداد مشاهده: 240
سافت گذر